Playlista

środa, 19 marca 2014

Modne w 2014 roku ;)

Hej Wam!
Wiem, że długo nie pisałam, ale dzisiaj mam dla Was wspaniałego newsa ^.^
Powiem trochę o rzeczach modnych i niemodnych w obecnym, 2014 roku.
Innymi słowy - "HOT or NOT" ;D


HOT!


Koszula z długim rękawem podwiniętym do łokcia. Wzór - kratka.
Guziki od dekoltu do połowy brzucha. Mały kołnierzyk. Długość mniej więcej do połowy uda. Idealny ubiór na wyjście do kina czy pizzę ;)



NOT!

Białe spodnie w blado-różowe, pionowe pasy. Słaby róż nie jest najlepszym kolorem na rok 2014, a paski wyszły z mody, poza tym pogrubiają nogi. Prosty krój spodni mówi sam za siebie: "nie wkładaj mnie!" ;D









HOT!

Luźna bluza w ciekawy wzorek - a o to nam przecież teraz chodzi! Lekko zwężone rękawy przy dłoniach, co dodaje oryginalności bluzie ;) Patrząc na nią w pierwszej chwili mówimy "kratka", ale po chwili widać, że wygląda to trochę jak mozaika, za to na dole zmniejszona forma "kamyczków" górnych.






NOT!

Czarno-biały sweter z długimi rękawami zakładany przez głowę. Na pewno nie wyjmujcie takich rzeczy z szafy aż do następnego sezonu. Mimo że sweter obiektywnie jest bardzo twarzowy, to w tym roku nikogo nie interesują "zimowe" wzorki (śnieżynki itp.) oraz biały, czarny a także szary kolor.





HOT!

Niebieska spódnica, mniej więcej do kolan. Nie dość, że ma bardzo wyrazisty kolor (a takie są wręcz idealne w tym roku), to jeszcze te stylowe suwaki po bokach ;) Jest wąska i u góry sięga dokładnie do bioder. W takich spódnicach zapraszamy wszystkie Panie na miasto! :)





Skoro już wiemy co warto na siebie wkładać, a czego lepiej unikać, mogę Wam pokazać strój zdecydowanie górujący w 2014 roku ;) Według mnie, to po prostu KLASYKA SEZONU! ;)






Spódnica w kolorowe wzory, sięgająca do kolan, nie całkiem obcisła, ale również nie bardzo luźna.
Koszulka w kolorze pełnego różu, sięgająca do pępka, bez ramion.

Buty czarne szpilki, z ciekawymi detalami zamiast sznurowadeł czy suwaka.

Torebka mała, czerwona, do trzymania w ręku. Przeznaczona do włożenia tam głównie kosmetyków i portfela.






Dzięki za uwagę! Pozdrawiam i zapraszam do lajkowania strony i zapraszania mnie do znajomych na Facebook'u!

Kasti <3

2 komentarze:

  1. Spódnica fajna :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno zaczęłam i na razie z komentarzami i wyświetleniami nie jest źle ;)
      Chętnie odwiedzę Twojego bloga i na pewno pozostawię jakąś "pamiątkę" po sobie ;D

      Usuń